Cercetarea eToro Retail Investor Beat evidenţiază, totodată, faptul că peste un sfert dintre investitorii români (27%) deja alocă bugete pentru a implementa în afacerile lor Inteligenţa Artificială. De asemenea, producătorii de electronice au decis să pună IA direct în living, iar LG și Samsung au prezentat asistenţi IA care sunt, de fapt, mici roboţi capabili să înţeleagă comenzi vocale și să îndeplinească sarcini simple. Ei arată cumva ca niște droizi din Star Wars. Potrivit sursei citate, robotul de inteligenţă artificială Ballie de la Samsung a fost prezentat pentru prima dată în anul 2020, dar a revenit anul acesta la CES cu un proiector încorporat. ”Noua versiune este concepută pentru a fi un companion, un aparat de divertisment și un câine de pază cu ajutorul camerelor sale frontale și posterioare. Ballie te poate urmări prin casă, poate veni când este chemat și chiar te poate întâmpina la ușă. Robotul are capacitatea de a detecta postura umană și de a-și ajusta proiecţia la cel mai bun unghi de vizualizare posibil. Robotul are trei roţi care îi permit să se deplaseze prin casă”, se menţionează în analiza de specialitate. La rândul său, LG a prezentat propriul robot de companie, botezat Smart Home AI Agent. Practic, mașinăria se bazează pe învăţarea automată pentru a înţelege contextul, în așa fel încât să poată oferi răspunsuri emoţionale personalizate pentru fiecare membru al casei. Robotul este alimentat de un model de limbaj mare generativ de Inteligenţă Artificială, ”astfel încât puteţi discuta cu el în timp ce faceţi treburile casnice, dar nu vă va împături rufele”, notează specialiștii.
Investitorii de retail din România, interesați de Inteligența Artificială
Jumătate dintre investitorii de retail din România (50%) plănuiesc să deţină acţiuni de Inteligenţă Artificială (IA) și doar 18% declară că nu sunt deloc interesaţi să investească în această tehnologie, relevă un sondaj realizat în 13 ţări
Lasa un comentariu
Lasa un comentariu