Potrivit declarației Mihaelei-Mariana Mantu, directorul executiv al Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Ilfov, Clinceni este cea de-a 25-a localitate ilfoveană care și-a deschis propriul Serviciu Public și, astfel, 8.400 de clinceneni pot obține, din 2 octombrie, documentele de identitate direct din localitatea lor – rapid, simplu și fără eforturi de deplasare în alte localități.
”Mulțumesc Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Bragadiru pentru că ne-au primit mulți ani de zile și ne-au ajutat în organizarea acestui serviciu. Mulțumesc, de asemenea, tuturor celor implicați în realizarea Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Clinceni, colegilor mei din Primărie și celor de la Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Ilfov. Doresc succes colegilor și să oferim cetățenilor comunei noastre servicii de calitate”, ne-a declarat primarul comunei Clinceni, Adrian Budeanu, prezent la inaugurare.
Alături de edil s-au mai aflat, așa cum precizam anterior, Mihaela-Mariana Mantu, directorul executiv al Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Ilfov și Florin Petrescu, reprezentantul Biroului Județean de Administrare a Bazelor de Date privind Evidența Persoanelor.
Noul Serviciu Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Clinceni funcționează la adresa Șos. Clinceni –
Ordoreanu, nr. 2A, în același sediu (nou), din vecinătatea Casei de Cultură Clinceni, inaugurat la 1 iulie 2024 pentru Compartimentul de Stare Civilă.
Pentru primirea și/sau eliberarea documentelor, programul de funcționare este luni și miercuri, între orele 8.30-13.30 și vineri – de la ora 8.30 la ora 11.00, iar marți – între orele 13.30-18.30 și joi de la 12.30 la 16.00.
Ce documente se pot obține?
De la Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor se pot obține cărți de identitate – prima, la împlinirea vârstei de 14 ani, prima – la împlinirea vârstei de 18 ani, la dobândirea cetățeniei române, în cazurile prevăzute la art. 19, alin. (1) din OUG 97/2015, republicată și cu modificările ulterioare, la schimbarea domiciliului din străinătate în România, cărți de identitate provizorii – când persoana fizică nu posedă toate documentele necesare eliberării cărții de identitate, de către cetățenii români cu domiciliul în străinătate, dar care locuiesc temporar în România, se pot înscrie mențiuni de stabilire a reședinței în actul de identitate, acte de identitate pe bază de procură specială, certificate de atestare a domiciliului și a cetățeniei române sau dovezi ale adresei de domiciliu/reședință.
Pe pagina de internet evpilfov.ro găsiți toate informațiile utile și lista celor 25 de servicii publice comunitate ilfovene, iar în foarte scurt timp, pentru Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Clinceni, pe pagina primăria-clinceni.ro, va fi creată o secțiune separată unde vor fi postate pentru a putea fi descărcate online toate formulare necesare a fi completate atunci când se solicită un act de identitate.