Indicatorii tehnico-economici aferenți proiectului:
@ lărgirea la 4 benzi de circulație x 3,5 m a sectorului de drum DN1A cuprins între Centura rutieră existentă a municipiului București până în zona intersecției cu Șos. Chitila – Mogoșoaia (Str. Valea Parcului), lungime traseu 1,28 km, trotuare, cu o lățime de 2,5 m, o zonă mediană de 1 m, zonă verde,
@ pasaj pietonal subteran – amplasat vis-a-vis de intrarea în Parcul Mogoșoaia, pentru a permite accesul în parc, dotat cu scări fixe, rulante și un lift la fiecare acces,
@ pasaj pietonal suprateran, amplasat în nordul podului CF 700, dotat cu 2 lifturi și 2 scări fixe. Va fi amplasată și o stație de transport în comun în vecinătatea pasajului, care va facilita tranzitul și traversarea în siguranță a DN1A,
@ amenajarea a 3 intersecții la nivel – intersecție DN1A cu DNCB, intersecție DN1A cu Șos. Chitila și intersecție DN1A cu Str. Valea Parcului,
@ lucrări de colectare și evacuare a apelor pluviale, însemnând rețea nouă de canalizare pluvială, cu o lungime totală de 1.250 m, sistem de rigole carosabile pe ambele părți ale drumului și bazin de colectare a apelor, prevăzut cu grup de pompare și conductă de refulare,
@ lucrări de consolidare,
@ lucrări pentru siguranța circulației,
@ amenajări peisagistice pentru spațiile verzi.
Potrivit oficialului de la Transporturi, urmează lansarea procedurii de licitație pentru execuția lucrărilor, care se va desfășura în paralel cu procedura de exproprieri. Finanțarea proiectului se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020, Programul Operațional Transport (POT) 2021-2027 și de la bugetul de stat.
Undă verde pentru proiectul rutier din zona Mogoșoaia
Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a anunțat că Executivul a aprobat proiectul propus a se realiza la Mogoșoaia pentru lărgirea la 4 benzi a DN1A între Centura Capitalei și intersecția cu Șos. Chitila - Parc Mogoșoaia.
Lasa un comentariu
Lasa un comentariu